Trötter.

Usch va trött jag är. Har precis kollat på typ 3 avsnitt av desperate housewives, och nu sitter jag och väntar på att andreas ska komma förbi och hämtar mig. Han har varit och spelat fotboll ikväll igen, riktigt duktig är min lilla älskling :) Imon är det fredag. Ska nog vara hemma då, kanske vara hemma hela helgen. Får se lite, jag har blivit hemma beroende av något slag. Jag bara älskar att vara hemma och mysa med andreas. Jag vet inte varför, jag tycket typ det är jobbigt att gå ut. Tvårtemot vad jag va innan. Då ville jag ut hela tiden. Men jaja, jag får la försöka va lite mitt emellan, men det är ganska svårt faktiskt. Det är som med ketchup, Antingen blir det för mycket eller för lite, aldrig lagom. Aja Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0