Klockan 19:32

japp, 19:32 är klockan och jag har varit hemma i ungefär en timme. Eller ah jag är hos andreas men det är nästan som hemma. Förövrigt så var det min lärare benne som skrev det förra inlägget när jag var ute och rökte, för jag tycker inte skolan är så speciellt kul. Men iaf jag längtar som satiken tills imon ska bli så skänt med helg och ska bara va hemma och ta det lungt med min älskling hela helgen. Underbart ! Iallafall, som ni ser så har jag fortfaranade inte lagt ner speciellt mycket tid på utseendet men det kommer la så småningom. Föresten jag älskar grönt som ni kanske ser :) Sen har jag varit lite duktig med precis städat andreas rum medans han duschar och gör sina mänskliga behov på toaletten. Får man hoppas han blir nöjd. Ska snart dra hem till pappa och käka med, Hoppas på något gott ! Aja nu varken orkar eller vill jag skriva mer.

Tja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0