Måndagar suger.

Fy fan va jag är trött. Jag har suttit här sen kvart över 8 och har inte ens börjar göra hemsidan.. Jag är kass. Aja idag har vi lång dag i skolan, inte det minsta kul vill bara åka hem och sova. Ingen sol ute nu helelr. Jävla skitväder är det regnar och blåser och är kallt. Usch! Aja har köpt ett paket till med blonda slingor nu som jag ska göra någon gång i veckan. Sen måste jag till solariet om ett par dagar och fortsätta jobba på min bränna. Just det gick förbi åhlens sen och såg en så jävla söt bikini!! jisses. Om jag har pengar så jag har 50 kroner över om jag köper den så gör jag jävla med det. Ska se om jag hittar en bild på den. hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0