Helgen.

Jag vet att jag varit dåligt och inte skrivit sen i tordags morse. Men jag har verkligen inte orkat. I tordags efter skolan åkte jag och andreas hem till honom och bytte om, vid två tiden åkte vi ner till hundklubben. Vi satte upp en massa tält och fixade med bord och grejer. Efter det så åkte vi hem till andreas kollade på film sen gick vi och la oss. På fredagenså gick vi upp vid 6 och gjorde oss i ordning, kvart i sju åkte vi ner till hundklubben, käkade frukost sen var vi parkeringsvakter till 11. Sen gick vi runt och kollade lite på hundarna, det va en del som man bara ville sno med sig hem. Men ja det gick ju tyvärr inte. Vid 12 halv ett kom mamma dit och mormor och jenny med en del av mina kusiner och syskon. Senåkte andreas därifrån till bob, Jag stannade kvar med mamma och dom. Sen åkte vi hem va hemma en stund. På kvällen åkte jag och padde till ida, satt där och drack lite en stund. Sen kom alle, senare åkte jag padde och alle iväg till boda där min sjukt söta kusin viccan hade födelsedagsfest. Det va helt okej. Igår var andreas i smålandsstenar och jag va bara hemma och drygade. Bräde ävensönder mig själv och tror jag har inskaffat mig själv lite hudcancer. Men men. Idag vaknade jag för typ en halvtimme sen. Och ska nog bara ta det lugnt idag. Imon är det ju skola igen.. Blöööööööö. Aja nu ska jag tvinga pappa att åka och köpa frukost om han inte är bakis. han var ju inte hemma vid 2 inatt när jag gick och la mig. Så ja.. aja ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0