Fredag.

Jaha sitter på matten nu. Hoppas på att man kan få reda på nationella idag, är faktiskt lite orlig. Va på riktigt dåligt humör när jag skrev provet så på en tal tal blev svaret : Dum jävla fråga, Äckel fråga, ööh FRÅGETECKEN?! och lite annat. Men men man kan inte alltid vara på bra humör men det var nog lite fel dag. Förövrigt är jag grymt hungrig så jag kommer troligen bara sitta och dryga tills klockan blir 9 och jag kan dra och äta frukost. Senare idag så ska jag sola sen ska jag åka hem till mamma så ska hon färga mitt hår, om hon nu inte har glömt det. Gisledagarna i helgen med, fast ska bara gå imon på dagen, ska inte festa alls denna helgen. Men nu vill inte jag skriva mer.

Kommentarer
Postat av: ida

svarar här.. Jo, vi ska till kroatien. kunde inte beställa deras valuta till ss, så vi tog euro sålänge så växlar vi det sen där nere, sara sa att man tjänar på det :)

2009-05-29 @ 13:21:41
URL: http://idaatitusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0