Tisdag.

ja, idag är det tisdag och jag sitter i lektionssalen och ska ha engelska med våran vikarie från australien. Så jag ska skriva lite på mitt arbete om autraliens djur. Finns ju massa häftiga djur. och wombats är ju sååå söta ! I alla fall efter engelskan ska vi ha gympa och sen ska jag hem till ida och vi ska fota idag igen. Men idag blir det ett annat film tema. kanske lägger upp en bild lite senare. Oh just det, hade ju utvecklingssamtal igår gick faktiskt väldigt bra! har blivit bättre sen i höstas va la en del minus fortdfarande men det är definivt mer plus än minus nu. Ritkigt glad blev och efter som jag va så pass duktig så köpte mamma ett par skor till mig ! hih , ingen ide att lägga upp bild eftersom det var vanliga svarta tygskor, men det behövde jag har inte vårskor alls. men nu börjar min lektion så måste dra.
Tja !



En wombat unge, hur söt är inte den då ?!

Kommentarer
Postat av: miss linde

sv: klart det är upp till var och en men man yttrar sig inte och gör absolut inte reklam om man inte kan ta andras åsikter :D

2009-03-10 @ 10:05:08
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0