Klappa händerna när du är riktigt glad !

Ja fy va glad jag är idag! Vet inte riktigt varför, men något måste det va. wiii jag vill bara skrika så glad jag är, gosh det va längesen jag kände så här. Men nog om det nu, andreas drog precis till ullared med martin skickade bud efter bh, cola och ansiksmask hoppas han kommer ihåg det nu. Oh just det idag på mediakunskapen så upptäkte jag att jag har kvar min målar talang. Att jag blev glad! har inte målat på jätte länge och sen nu när målade på lektionen blev det jätte bra, förutam munnen kanske, men det va för jag inte hade något suddigum och kunde fixa till det. Men jag blev faktiskt nöjd. Sen bestämmde jag mig även för att vänta med tatueringen tills jag fyller 18, tror det är bättre har jag ett tag till att tänka över vad jag vill ha. Så ska säga till mamma att jag vill ha pengarna istället denna gången och tatuera mig i december sen istället. Men aja nu orkar jag inte skriva mer ska kolla lite på vänner och sedan läsa min veckorevyn som pappa har glömt att ge mig. Ha det bra,
Tja !

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

tack hörru! :) thåström är ju skibra så.

2009-03-11 @ 21:19:34
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-12 @ 01:19:02
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0