Idioter.

Va fan är erat problem? det är inte någon jävla bilddagbok eller msn här, detta är en blogg. Det är förhelvete inte meningen att använda kommentarsfältet för att skriva något som rör er elle rmit privatliv. Så om ni vill mig något så finns det en uppfinning som faktiskt inte är ny men ni kanske har missat den ändå, Telefon kallas det. Kan hjälpa er lite på traven, 0738037355, där är mitt mobilnummer. Så vill ni fortsätta lägga er i mit tliv så kan ni la förhelvete göra er lite besvär och ringa istället. Eller det kanske ni är lite för fega för.. Äckel. Aja nog om det, Igår var jag hos milla och robbin och hälsade på, var där i förgår med, riktigt trevligt. Har inte setts på väldigt länge och det känns väldigt tråkigt faktiskt.Men idag ska jag och andreas bara ta det lugnt. Imorgon blir det skola. Ska göra prov på matten så jag kan komma upp till vg, blev inte alls nöjd med mitt g. Aja nu har jag inte mer att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0