Idag är det av hem.

Jepp, idag ska jag åka hem till min älskling, Hade velat stanna kvar här faktiskt det är så sjukt int väder! Inget bikini väder kanske men det är fint. Fast jag måste åka hem, ska jobba imon och sen hade jag inte klarat av att vara borta från min andreas längre. Måste hem och krama sönder honom. Ska ju tillbaka på torsdag så hoppas på fint väder då med. Aja ska snart iväg och köpa mig en cola eller något annat gott och hoppa lite med linnea på dom där hoppkuddarna. skriver kanske mer senare.

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

hehe så söta bilder du har på headern :D de är så roliga att man blir glad D

2010-04-26 @ 19:38:25
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0