Städdag..

Jahopp, idag ska jag städa andreas rum, fy fan va jobbigt. sitter här inne nu och kollar ut över alla saker som täcker hans fina trägolv. kommer bli jobbigt, men jag gör det eftersom min lilla älskling är duktig och joggar idag nere på gjuteriet. Jaha annars då, i förgår va ja ghos milla och robbin, Det var mycket trevligt, drack lite spelade lite kort och tittade på tv och snackade. Härlig kväll, tidigare den dagen va jag även med milla i gvd som barnvakt, riktigt söt unge måste jag säga! aja sov hos milla och robbin sen, och när jag sedan vaknade så gick jag och mötte anndreas och så åkte vi hem till honom. och nu sitter jag här. känner mig lite ensam faktiskt, aja vid 12 kommer älskling hem på lunch i alla fall :) Aja nu ska jag börja städa lite smått.

Tja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0