och så var det fredag igen..

japp, och vad ska man hitta på idag då ? festa lite troligen, om det nu händer något. Känner mig lite deprimerad över att det är skola nästa vecka. hade inte skadat med lov nästa vecka med. aja just nu sitter jag i soffan och glor lite på tv. verkligen inget bra på tven, så just nu kollar jag på oprah, det är ju verkligen så jävla dåligt. Finner inget nöje alls med det. Oh just det jag prc två mackor med italiensk skinksallad på. HUR GOD ÄR INTE DEN! oh herre min skapare där har du gjort ett bra jobb. huh, den är himmelsk! men nu är den slut :( blir nästan deprimerad. aja får la be far min köpa mer. Happ, väntar på att klockan ska bli ett med så andreas slutar han jobbar nämligen idag med, duktig pojke ^^ aja, men nu ska jag dra ut och röka och kolla på oprah i väntan på att på något vettigt att göra.

Tja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0