Studiedag.

Dåligt uppdatareat jag vet, skrev inte på hela dagen igår. Men jag låg hemma och va bakis större delaen av dagen. Sen vid 4 tiden så åkte jag och andreas in till smålandsstenar. Skulle äta pizza och hälsa på hemma hos mamma. Hon fyllde ju år i torsdags, vilket jag glömt helt och hållet. Aja köpte i alla fall två choklad kartonger och ett kort till henne. Vid 6 åkte andreas iväg och spelade fotboll medans jag var kvar hos mamma ovh väntade på att dom skulle komma hem. Vid 8 kom dom och lilla linnea med. Hon är ju så ruskigt söt! Aja vid 10 kom andreas och hämtade mig och vi åkte hem till honom. Och nu sitter jag här. Senare idag ska jag maritn andreas och agge åka till burger king, mmm! Just det ja, i lördags va vi ju på födelsedagsfest hos daniel. Va la rätt okej. Men va där redan vid 4 och började festa så blev att vi kom hem riktigt tidigt, redan vid 10 var vi hemma. Men det va skönt det med. Aja nu orkar jag inte skriva mer så skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0