Söndag.

Jaha, här ligger jag i sänger och drygar. precis kollat på film i brist på annat, funderar på att gå ner och äta snart. Aja i Fredags så var jag bara hemma med andreas hela dagen vi myste och kollade på tv och lite sånt och var väldigt trötta gick och la oss vid 9. Igår tog vi det med lugnt va hemma hos andreas först och sen åkte jag andreas och agge till Värnamo Och skulle äta på burger king, och ja, ehm det va ju inte det ända matstället vi va på killarna fick för sig att dra alla tre när vi väl var där. Men endast andreas och agge gjorde det. Vi började med burger king sen mc donalds och på väg hem tog dom drive in på max, haha, matvrak! Aja efterdet så åkte jag och älsklingenhem till mig och tittade på film. Först blev det notebook, och jag bara älskar den filmen. Så fin ! När den va slut såg vi även uppföljaren till underworld som hette underworld evelution. Måste säga att dom filmerna är faktiskt väldigt bra för att vara vampyr/varulvs filmer. Jag tycker dom är väldigt se värda i alla fall. Men nu orkar jag inte skriva mer så nu ska jag fortsätta att ligga här och vänta på att andreas ska komma hem, som förövrigt är i smålandsstenar och spelar fotboll. Höm.

Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0