Söndag.

Ledsen för dålig uppdatering ogår och idag. Men hade fullt upp igår, var borta hela dagen och sen när jag väl kom hem var jag sjuk och så orkade jag verkligen inte gå hem och hämta min data. Var bara hemma hos min älskling igår och myste. Somnde väldigt tidigt med. Sen idag har jag och andreas varit och ätit pizza och så hälsade vi på hos mamma lite. Och nu Ska han snart spela fotboll så han har åkt iväg och jah har åkt hem till pappa. Så nu ska jag bara ta det lugnt och ligga framför datan hela kvällen. Mår inte alls bra idag. Är ruskigt förkyld. Får se om det går över tills imon, annars blir det till att vara hemma från skolan. Just det i fredags köpte jag lite nya kläder med jeans och en tshirt. Igår i ullared köpte jag massa armband, halsband, örhängen, skärp, härfärg, ansiktmask, penslar till ögonskugga Och massa anant smått. Me nnu ska jag lägga mig ner och kolla på desperate housewives och lite annat. Ha det bra så länge!




Kommentarer
Postat av: Anonym

halo darling, tänkte bara berätta att jag har en liten frågestund i bloggen så om du undrar något så kan du passa på nu :)

2009-03-23 @ 07:44:34
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0