Australia.

Just nu sitter jag och har engelska, och vi har vikare just nu efter som våran ordinare lärare är på utbildning någonstans. Och våran vikarie är ifrån australien, vilken jag tycker är rätt intressant. han hade ävenmed sig lite saker där ifrån bland annat bomorang ( stavning? ) och skinn från en mini känguru! Okej att bomorangerna var häftiga men skinnet blev jag mindre impad av och att han tyckte att köttet från dom va gott. Hmm, nej jag skulle adlrig få för mig att äta en sån liten söt sak, och jag vägrade tilloch med att ta på pälsen. aldrig, aldrig aldrig! Aja efter denna lektionen ska vi ha idrott och vi ska ha klättring ! iih, jag är riktigt pepp. Ska bli kul ! aja men nu slutar vi snart så måste skriva lite mer om djuren i autralien.
Tja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0