Vänner !

mina älskade fina vänner, jag är så ledsen.. jag vet inte hur ni känner men jag tycker det känns som att jag inte har er kvar.
och det tar kål på mig. jag älskar er så mycket. och jag vet inte vad som har hänt, eller jo det vet jag , men kan inte skriva det här. och jag tror att ni med vet vad. och jag vill bara berätta för er att ni betyder så mycket för mig, ni är ju den större delen av mitt liv. och jag vet inte hur jag ska förklara hur ledesen jag är över detta. Jag vet att det är mesta dels mitt fel att vi knappt umgås mer, och därför vill jag också göra något åt det. jag vet inte hur det är med er men jag saknar mig själv , och jag saknar er.. så mycket.  ni vet vilka ni är. Förlåt, jag älskar er. <3

Kommentarer
Postat av: Camilla & Robbin

Gumman, jag förstår vad du menar. Och du ska veta att du alltid kommer ha oss kvar, no matter what. Okej? Det vi har är för fint för att kastas bort.

Vi får helt enkelt ta tag i det och bättra oss. :)

Vi älskar dig! <3

2009-02-13 @ 21:59:23
URL: http://camillalorentzon.blogg.se/
Postat av: Ida

Johanna gumman, dom mesta har nog varit där.. Du kommer också alltid ha mig kvar! Du är en riktigt fin vän. Jag älskar dig! <3

2009-02-14 @ 02:09:03
Postat av: maria

<3

2009-02-19 @ 12:15:21
URL: http://maarialiksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0