Sjukling..

Japp, jag är typ sjuk. Täppt i näsan och ont i halsen och det slår lock för öronen hela tiden. Men lite bättre idag än va det var igår. Usch fy och blä för att va sjuk. Men iaf, igår var det även alla hjärtans dag, och jag vaknade 5 på morgonen, wohoo ! men sen somnade jag om och när jag vaknade sen så kände min klocka för att spela mig ett spratt för jag trodde klockan va 11 när det i själva verket va 8 -.- seeeegt. Så ja, man kan ju inte säga att dagen började så bra, och sen hade jag och älskling lite saker att ta hand om , SEN kunde vi äntligen börja mysa :) Härligt , blev en riktigt bra dag faktiskt.
Aja idag då,  veet inte om det var något med plast och pulka idag om jag minns rätt. fast får se lite vill inte bli ännu sjukare nu när vi äntligen har lov. aja det va allt för mig nu ska jag försöka komma på något vettigt att göra.
Tja !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0