tråkigt.

Just nu sitter jag hemma, har varit hos mamma lite och käkat och sånt eftersom min lillebror pontus har fyllt år. Men nu har jag inget alls och göra. Har så jvla tråkigt och andreas ska iväg och dricka och jag ska sitta hemma och ruttna, kul.. Jag är inte alls på bra humör heller. Det suger ju bara ännu mer. Jag ville va hemma och mysa med andreas idag men det ville tydligen inte han. Så jaha.. Synd för mig. Just det igår festade jag ju, inte direkt någon höjdar kväll men det dög la. Aja nu ska jag fortsätta sura och bara va förbannad på allt och alla.. Ha en bra kväll för det kommer fan inte jag ha.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är inte ensam :P hehe . Allt bra ?

2009-04-10 @ 23:02:36
URL: http://miicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0