torsdag

Jaha, nu sitter jag i skolan. Inte alls kul när det är så förbaskat fint väder ute. Känns riktigt ledsamt faktiskt. Aja har bara imon med sen är det påskloov, YES! Hoppas på att det är lika fint väder hela lovet, då ska det solas lite. Fast bara ansiktet fortfarande för kallt att ta på sin bikinin. Hoppas på att det kommer snart. Men aja, igår så va jag lite med nettan, vi var uppe hos hennes pappa och så var vi uppe hos milla och robbin lite och grillade och sånt. Sen drog jag hem till andreas och vi tittade på film, låt den rätte komma in. Inte så bra som jag trodde men ändå helt okej. Idag så kanske jag ska gå ut och gå med nettan, troligen blir det så om hon fortfarande vill då förstås. Men vem vill inte vara ute i detta vädret. Aja men nu ska vi snart börja skriva manuset till våran film. Men skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0