Sol,sol,sol och mera sol.

Fy fan vad jag älskar solen! helt underbart väder har det varit idag. Aja idag missade jag skolan min skit lillebror har stängt av skit ljudet på alarmet så jag vaknade inte. Men men va i halmstad i alla fall men helena och andreas, köpte lite klder till andreas och sen storhanlade mat. Efter det kom vi hem och lagade mat sen åkte jag och andreas ner och solade. Ja vi fuskade lite och la oss i solariet men det har inte blivit så mycket solning ute tyvärr och man vill ju inte vara kritvit. Aja Imon ska jag nog slinga mott hår så det blir lite ljusare sen ska jag försöka slinga det en eller två ggr till denna månad.  Juste ja jag och andreas har köpt saker nu så vi kan börja rulla egna cigg, så om vi känar på det annars får det la bli att fortsätta köpa vanliga. Aja men nu ska jag dra ner och röka och dricka mig en cola. Hej så länge.



Kankse inte syns så bra på bilden men lite färg blev det i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0