rumel och rabalder.

haha, minns ni dom ? Att dom gillade ostbågar alltså. Aja skit i det, Idag åkte jag sent till skolan inte så bra, men andreas glömde väcka mig. Vi hade någon slags förläsning idag. En musik producent kom och visade massa saker och så fick vi spela in en egen låt, alla vi i klassen och it-klassen. Den blev la ingen direkt hit men rätt kul och lyssna på, en stund i alla fall. Nu ligger jag i andreas säng och har precis dushat och nu har andreas hoppat in i dushen så väntar på att han ska bli klar sen får vi se vad dagen kommer med. Funderar på att tvinga emd honom ut och gå lite. Det är ju sommar på väg nu och jag är så förbaskat glad över detta. Härligt med sol och värme. Just det, i helgen så ska pappa lägga i båten så får se om det blir en sväng till varberg och sova där en natt kanske. Annars får det vänta tills någon helg när det är lite varmare. Aja nu ska jag göra lite annat innan andreas kommer ut från duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0