Jobb.

Som sagt så skulle jag jobba idag. Men n så länge har det inte gått. Kommer in på sidan nu men att komma in så man kan ändra hemsidan kommer jag dessvärre inte in. Aja när pappa kommer hem ska jag i alla fall åka iväg med han och ta bilder på lite jobb han har gjort och lägga in på gnosjö regionen. Inte alls kul och sitta hemam och göra ingenting bara för att dom idioterna som gjort pappas hemsida inte gjort så man kan ändra den själv. Ritkigt dåligt tycker jag. Bara för att dom ska käna pengar, pappa fick betala 9000 för något som jag kan göra gratis. Fast jag komemr ju få pengar för det men inte lika mycket. Aja nu ska jag kolla på tv och fortsätta sura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0