Grill.

Jaha, kom hem från mamma för ett tag sen. Har varit där och grillat, riktigt gott. Andreas drog innan vi började ta för att spela brännboll. Tnkte med dra dit eftermen njaa, brännboll är inte mig grej. Så åkte hem till min far. Imon ska jag och andreas på cirkus med några av sykonen våra, sen får vi la se vad som händer. Förövrigt så är mellanslagsknappen helt jävla efterbliven den vill ibland och ibland villdeninte. Och jag orkar inte gå bak hela tiden och sätta dit mellanslag men det går la läsa i alla fall. Aja men nu ska jag kolla på greys anathomy eller hur det stavas och fälla några tårar och tycka jätte syng och mig för att jag har så förbannat tråkigt. Aja skriver mer imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0