Fiesta.

Ikväll blir det nog lite fest av, härligt. Va faktiskt ett tag sen nu. Har varit i gislaved idag med andreas och hans mamma, älsklingen skulle köpa nya skor. Givetvis blev det dom jag tyckte, tihi. Jättefina var dom. Aja just nu sitter jag i soffan och väntar på att nettan ska komma. Har suttit ute lite med, Riktigt skönt när solen är framme men dom dumma molnen är i vägen lite för mycket idag tycker jag. Men nu ska jag titta lite på gilmore girls sen ska jag ringa nettan och be henne skynda på annars ska jag gå upp dit och ge henne en spark i baken. Skriver kanske mer sen.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hej, fin blogg du har!



Jag råkade se din kommentar hos Kenza och ja, jag vet inte om hon svarar på din fråga, men annars kan jag säga att det var Picasa 3 hon tipsade om för ett tag sen.



Jag installerade det själv och är nöjd med det :)

http://picasa.google.se/



Glad Påsk!

2009-04-09 @ 18:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0