brrrr..

Japp så lät det i käften på pig idag på morgonen. Va hos tandläkarn och borrade. Inte alls skönt, hade ju bedövning med så kunde inte snacka riktigt på tre fyra timmer sen. Ah och eftersom jag va hos tandläkaren så miossade jag ju första lektionen. Så kom till skolan vid 12 och då hade vi gympa där vi hade ridning. Ååh har inte ridit på flera år det var faktiskt riktigt kul. Aja efter så käkade jag på mc dokan, sen möta andreas och ta tåget hem. Väl hemma skulle andreas äta pch jag fick skatt anfall och skrattade åt honom jätte länge. Då blev andreas lite sur på mig, höhö. Aja nu har vi precis kollat på ett avsnitt av weeds och ja snart ska vi la kolla på ett till eller gå ner till macken eller något liknande. Men nu ska jag kolla runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0